midsommar dagen

Datum:2009-06-20 Klockan:16:17:26
hejjsan hejjsan .

Idag vaknade man först vid sju av att min näspiercing trillade ut, jag vet, helt sjukt ! jag fattar inte hur detta kan hända .. har hänt förr, men liksom sånt ska ju inte hända, eller ?. Jag tänkte innan jag la mig igårkväll " hoppas den inte åker ut inatt för då måste jag leta efter den lilla lilla minimala pluppen och gå ut på toa " vilket jag inte hade lust med, men som tur va så hittade jag ju piercingen i sängen, de va ljust ute så jag bad nora hjälpa mej. Sen la jag mig igen och sov till tio-halv elva, åt frukost, gjorde iordning mig.
Sen åkte vi in till fjällbacka, jätte mysig stad att gå i med små butiker :), och ett + var ju att solen sken och det va varmt ute! (Y) . Jag köpte en rosa ( såklart ) gullig godis skål som jag ska ha i mitt rum ! :), och ett par rosa solglasögon ;), haha. rosa ja, love it !
Åkte sen till hamnen och hjälpte patrik ( jockes bror ) att flytta båten ut till vattnet så den fick stå där.
När vi sen kom hem så fikade vi, spelade sen kubb, jag och nora vann första omgången och sen vann gustav och nora. Nu sitter jag här, hungrig som man är . Blir till att grilla (Y) .
Tog även bilder idag, men kan inte lägga in dom förens imorn, har ingen usb-sladd här, men de kommer, de kan jag lova ! ;) .
Ha dt!<3

pussar :*, n.<3

Kommentarer
Postat av: Cattis

sv: haha aa kanske, ska göra en annans blogg idag. Men jag kommer inte vara hemma förräns nästa vecka eller nåt. Då kan jag kanske göra en design till dig :)

Datum:2009-06-20 Klockan:16:17:26
URL: http://ccattis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback