mitt i natten !

Datum:2009-06-16 Klockan:03:11:34
hejjsan hoppsan mitt i natten ! :D

klockan är nu 03.08 , och vi är inte trötta ! :D
sitter inne på raggningsreplik.se , mkt bra måste jag säga ! ;) (Y)


•·         ·         Har du ett plåster ? skrapade i knät när jag föll för dig

•·         ·         Jag begär inte att du ska falla för mig men du kan väl i alla fall snubbla lite ?

•·         ·         Ursäkta mig, jag skulle behöva en vägbeskrivning  -till ? , - ditt hjärta<3

•·         ·         Gud måste vara ledsen ikväll, han saknar en ängel

•·         ·         Är dina föräldrar frukthandlare ? för du har så schyssta lökar !

•·         ·         Här har du 500kr, sup tills jag blir snygg !

•·         ·         Varför inte överraska din rumskompis med att inte komma hem ikväll ?

•·         ·         Jag är inte såhär lång egentligen, sitter bara på min plånbok

•·         ·         Du, kan jag få låna din mobil ? för jag lovade att ringa min polare när jag blivit kär

•·         ·         Hej ! jag är gud, vill du bli min ängel  ?

•·         ·         Om skönhet mäts i tid skulle du vara en evighet

•·         ·         Hej jag har inget liv, vill du dela med dig av ditt ?

•·         ·         Ursäkta jag har tappat bort mitt telefon nummer, kan jag få ditt ?

•·         ·         MEN TJAAAAA ! har du en ficklampa ?

•·         ·         Om vi var dom sista människorna på jorden, skulle du skratta åt den här raggningsrepliken då ?

•·         ·         Om en tjock gubbe kommer och trycker ner dig i en säck, oroa dig inte, de är bara tomten som försöker ge mig den perfekta julklappen

•·         ·         Ska vi leka mamma pappa göra barn ?

•·         ·         Jag har haft en hemsk dag, men de brukar hjälpa om en söt kille ler mot mig.. kan du snälla le ?

•·         ·         Skulle du kunna be dina bröst sluta stirra på mina ögon ?

•·         ·         Dina föräldrar måste vara djuphavsdykare, när dom fått en sådan pärla

•·         ·         Simma kan jag men i dina ögon drunknar jag

•·         ·         Här är mitt nummer , om du inye hitta någon bättre så ring !

•·         ·         Impa pimpa pumpa dumpa bye ditt snille nästa kille !

•·         ·         Tjena smöret, står du här och steker

•·         ·         Du är så söt så att jag får diabetes !

•·         ·         Jag  har sett dig i mina mardrömmar du är killen som räddar mig från monstret

•·         ·         Ska vi leka sugrör ? du suger och jag rör

•·         ·         Du ser ut som en apa,, gillar du bananer ?

•·         ·         Rösterna säger att du ska gå ut med mig

•·         ·         Du är anledningen till att män blir förälskade ..

•·         ·         Ner med brallorna gullet , här ska fäktas !

•·         ·         Sära på bena gullet, här ska vi umgås !

•·         ·         Synd att de inte fanns den 8:de medlem av de 7 små dvärgarna, då skulle du heta söter och vara du !

•·         ·         Jag vill gå på bio, men min mor sa att jag inte fick gå själv

•·         ·         Du är så het att du får djävulen att svettas !

•·         ·         Jag kramar min kudde varje natt och önskar att de varit du !

•·         ·         6 ord räcker, jag föddes läcker !

•·         ·         Jag skulle se bra ut på dej

•·         ·         Himlen måste vara tom ikväll, med tanke på alla stjärnor som glittrar i dina ögon

•·         ·         Hur kan du redan vara här ? , du va ju nyss i mina drömmar !

•·         ·         Oh, du ser precis ut som min blivande pojkvän !

•·         Visste du att de är dom fula som säger att de är insidan som räknas


erkänn dom är bra ! :D

men snart ska vi sova, de börjar redan ljusna ute ! ;o
och vi ska orka gå upp kl 08.30 ! wish us good luck !
godnatt :*


Kommentarer
Postat av: Julia

Du har fått en väldigt fin ny design :o :)

Nästan avis på dej :o xD

Kram kram <33

Datum:2009-06-16 Klockan:03:11:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback