paddling !

Datum:2009-06-09 Klockan:14:56:52
Hejj ! . Idag har de vart en rolig dag ! . Vi paddlade kanot från tranemosjön till ån i bratteborg ( som ligger i uddebo ) , kul va de ,fast jag paddlade inte utan jag satt mest bara (aa' eftersom man egentligen ska sitta 2 i en kanot men vi va 3 så emelie som satt längst bak styrde och ellen som satt fram va "motorn" och jag satt bara i mitten. Men de va ändå kul ! ;D , vi körde in i vassen några gånger och körde in i träd som hängde ner xD , de va ett träd som hängde ner så vi va tvungen att slänga oss på båtens "golv" för att inte få en trädstam i huvudet ^^, haha. Startade 08.15 och va framme 11.25 men bussen tillbaka till skolan kom inte förens halv ett -.- , så fick sitta och vänta. Men vi satt på marken och fikade, kastade sten på emelie :)) och skrattade :p . Men när jag och ellen väl kommit hem så hade jag glömt mina nycklar i skolan och kom inte in i lägenheten -.- så jag och ellen ringde min farfar så han fick hämta oss och köra ner oss till skolan, som tur va så hade läraren hittat nycklarna så hon gav mej dom ! :) , spelat kort och nu sitter vi här .
Imorgon ska jag äntligen till frissan ! :D :D , men har ändå ångest för jag vill ha blont hår ( tror jag ) men jag har liksom svart löshår och vad ska jag göra med de ? , de är ju inte snyggt att ha brunt underhår heller .. men jaja , får se hur de blir imorgon då ..

Ha dt ! <3, pussar :*

Kommentarer
Postat av: tilda xD

HAHA, aa de va kul :D<3

Datum:2009-06-09 Klockan:14:56:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback