shopping ! m.m ..

Datum:2009-06-17 Klockan:02:05:33
hejjsan ! :D
imorse somnade vi kl fem typ, kunde inte sova, vi va helt totalt pigga asså ! , sen ringde alarmet på 08.30 , snacka om att man va trött, menmen , gick upp nio typ . Gjorde iordning oss och sminkade oss och sånt. Sen gick vi ner till busscentralen . Åkte bussen till borås. Började med att äta frukost på bakgården eftersom vi inte hann äta hemma. Sen in på h&m i typ 30 minuter ^^, hehe, sen gina tricot , me love ! <3 (aa'  . Sen in i en massa massa mer affärer, orkar inte skriva alla men de va många. Va i borås från kl 12.00 till 17.00 , det blev en heldag ! :D , massa kul har vi haft , :).
Jag köpte , en tunika från gina, en tröja från gina, ett par skor från " din sko " , ett par kortbyxor från h&m och ett hårband från h&m .
( se bilderna nedan )
Pappa hämtade oss och vi åkte till cleo vid fem, hennes bamse stoooora hund är vild ! ;O den nosade mig i röven och jagade mig och hoppade på mig och bet och slickade mig i ansiktet och huvudet -.- , fast den bet inte hårt, men liksom hunden väger si sådär 70 kg . aja :p . Kollade på film ikväll hos dom, mysiiigt :)), popcorn och färsk ananas (Y) . Åkte hem till tranemo vid halv tolv.
back home to the computers ! (Y) haha :)) , jag och sara sitter här med varsin dator .


har tagit en massa bilder men vet inte om jag verkligen orkar lägga in alla :s , men de kommer väl lite titt som tätt .



skorna och hårbandet


tunikan från gina tricot


tröjan från gina tricot


kort byxorna från h&m

lite bättre kvalité på bilderna nu, taget med saras systemkamera !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback