skolavslutning !,- underbara klass 7b ..

Datum:2009-06-12 Klockan:10:12:55
Hejj ! , gissa om man va nervös i morse eller !? , JAAA de va jag verkligen. liksom , hallå ,lämna en skola och klassen vänner m.m , de är inte så lätt som en del kanske tror . nejj de va hemskt nästan . När jag kom till skolan stod alla utanför aulan för att bli insläppta, när vi väl blev de så va de en del som spelade instrument, sjöng och rektorn pratade. Sen skulle min klass ( eller kanske föredetta man ska säga nu ? .. ) gå upp till klassrummet. När vi alla va där så gick ellen upp och pratade inför klassen om att jag ska flytta och så fick jag massor av blommor från ellen och ett jättefiint halsband från nästan alla i klassen ! :D och ännu mer blommor från en del i klassen , hur gulligt som helst ju! :)) , sen när de va slut kramade man nästan alla, och tack så jätte mycket för alla fina saker och tack för ett underbart läsår med er 7b ! :)) <33 .

Nu sitter jag på bibblan och väntar på att mamma och dom andra ska komma så vi kan åka hem och äta tårta, sen åker jag och syskonen till pappa i eftermiddag och sen åker jag till lena och ellen kommer också så sover vi där ! :))

hoppas alla får ett bra sommarlov ! :D <3

kommer bilder senare .. tog inte så mkt bilder idag ..

pussar ! :*

Kommentarer
Postat av: Nelly

Kommer saknar dig ^^ , <3

Hoppas du får det bra i nya skolan ! <333

Datum:2009-06-12 Klockan:10:12:55
URL: http://nelluun.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback