tiden går fort när man har kul ..

Datum:2009-06-25 Klockan:20:36:02
jag har tänkt på att de redan är torsdag och imorn åker jag,ellen och mina syskon hem med tåget kl halv fyra tillbaka till borås och sen hem till tranemo och ellen hem till mossebo. Shit va fort de har gått ! :o, kommer ihåg när de nyss va måndag morgon och jag skrek " JAAAAAAAAA idaaag ska vi hämta ellen och vi ska vaara hela veckan !! " de första jag gjorde på måndagmorgonen, men vi har haft grymt kul ! . Och vecka 28 blir de en hel vecka med ellen igen i olofsbo :) .
Men som sagt, tiden går fort när man har kul .


älskar bilden !

Kommentarer
Postat av: Anonym

hur många besökare har du?:D

Datum:2009-06-25 Klockan:20:36:02
Postat av: nellie

svar till anonym: inte så jättemånga men idag har jag haft 50, så de ligger runt 30-50 , kanske inte så jätte många men jag jobbar på att min blogg ska bli större ! :)

Datum:2009-06-25 Klockan:20:36:02
URL: http://nelliiej.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback