torsdag - text - bilder

Datum:2009-06-11 Klockan:21:31:03
Hejjsan ! .
I skolan idag hade vi olika aktiviteter med åttan och våran klass från våran korridor :) . Först hade vi volleyboll tunering och mitt lag kom delad etta med typ .. 3orna eller nått ? ,hål i en halvtimma sen hade vi såpafotboll, haha lite kul de ^^, . Sen lunch, och mina vänner kan konsten att skämma ut mig ! ^^, hehe TACK FÖR DEN ;) .  sist lekar i skogen. Jag och några andra låg på gräset och kollade när en del spela brännboll . sen prisutdelning , sen hämtade mormor mig och vi åkte och köpte lite saker tills imorn, för imorn är de ju inte vilken dag som helst .. skolavslutning ! och tänka sig, 10 veckor sommarlov framför sig ! :D . Ikväll har jag hjälpt till att baka tårta. Imorgon ska jag sova hos min faster som jag snacka om häromdagen om :) .
Hoppas alla får en bra avslutning imorn ! :D , själv är jag nervös , men jag vet inte varför ^^, eller jo, de kan ju va för att jag ska flytta, sista dagen jag sätter min fot som "stämplad" på skolan och lite annat ..
menmen, nu kommer de bilder .... )

puss ! :*

 så blev de, ja ni ser , inte fint ..

 ;s ..



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback