ursäktaa mig..

Datum:2009-06-01 Klockan:21:38:13
ursäkta ursäkta ursäktaaa , att jag inte bloggat på ett tag ! :o, men jag har haft helt fullt upp med annat, hallå, kolla vädret liksom !? :o sommarvärme bada och sola, de kan knappast bli bättre :D , vet att ni saknat mig nått otroligt för er som läser min blogg ( om nån över huvudtaget gör det ;) ) men what ever.
Skolan har vart bra, fysikprov imorn också !, usch. hatar fysik ! :o.
Men idag har de vart såååå varmt ute så jag trodde jag skulle dö, eller näe kanske inte dö men .. dumma jag gick till skolan med långbyxor , fattar inte hur jag kunde eftersom alla andra i skolan gick typ i shorts -.- heheh :)). efter skolan följde sara med mej hem, vi drog ner till sjön och sola och bada , härliiigt ! . Sen hem vid 18.15 och plugga fysik. sen har resten av kvällen spenderats framför min mobil och tv ;). 
Snart är de också sommarlov vilket ska bli heelt jävla underbart ! och jag flyttar ..
Men nu ska jag snart sova,

Ha dt!<3 godnatt :*

jag och syster i fredags

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback