väldigt kort onödig skoldag !

Datum:2009-06-10 Klockan:12:38:57

Hejjsan ! :D , idag va de helt meningslöst att gå till skolan, först så bara vi städade ut skåpen och städade korridoren till kl halv tio, spelade lite kort emellanåt , kl tio kollade vi på niornar revy , den va as bra ! :D , den va slut 10 i 11 , så då slutade vi ! :D häärligt värre . men egentligen fick vi nog inte gå hem .. men halva skolan gick typ hem så lärarna kände sig kanske lite överlägsna ;) aja. Ellen och sara följde med mej hem, jag och sara cyklade och köpte med oss pizza som vi sen åt hemma hos mig . Nu sitter vi här och ska snart kolla på hajen4 .
kommer säkert bilder ;p .

puss :*


bilden är tagen idag av mig och ellen ;p och saras fingrar som hon ville jag skulle skriva ! :o


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback