värdelös ..

Datum:2009-06-10 Klockan:20:16:08

usch, vet inte hur jag ska börja ;( ... va hos frissan, resultatet blev inte vad jag hade tänkt mej. nejj verkligen inte. de kommer ingen bild på de heller för de är de inte värt och har inte usb sladd heller ! . jaja . färgade underhåret de resultatet blev typ orange ! ;O eller nejj inte riktigt orange men en ljusare orange, håret blev flera centimeter kort ! ;(( hon klippte typ till axlarna, usch ! , saknar redan de håret jag hade för 4timmar sen :'( . jag är kass,värdelös och sämst, jag vet ! .
Men vänta bara tills  jag kan fylla i underhåret då ska jag faan köpa löshår på sommarlovet de kan ni ge er på att jag ska !


Kommentarer
Postat av: tilda

de blev säkert jätte bra !:O

allt är fint på dig vafan inget kan vara värre än hur ja såg ut innan -.- och du är inte värdelös kass lr nått annat, käft med dig :O<333

Datum:2009-06-10 Klockan:20:16:08
Postat av: Nelly

Du är inte värdelös eller något annat!

Det är säkert jätte fint Nellie! Säg inte så !

Föresten är allt fint på dig och du ska inte tycka så!

Datum:2009-06-10 Klockan:20:16:08
URL: http://nelluun.blogg.se/
Postat av: nellie

tack, men de ser fortfarande inte bra ut :/ resultatet blev ju inte som man hade förväntat sig .. men börjar vänja mig nu, men jag gillar de fortfarande inte. men tack ändå :) hehe <33

Datum:2009-06-10 Klockan:20:16:08
URL: http://nelliiej.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback