:D

Datum:2009-05-06 Klockan:19:17:51

Innan smsade jag jocke och frågade om mobilerna hade kommit, och ja de hade dom ! :D, men jocke kunde inte skicka dom för då skulle mobilen kommit på måndag. men typiskt tråkigt att vänta ända till söndag tänkte jag..menmen. sen ringde jag och pratade lite med mamma, hon sa att hon hade en överraskning till mig och jag tänkte på vad de kunde vara men kom inte fram till något... och sen när hon kom hem hade hon en liten kartong med sej och när hon öppnade den så va de den rosa mobilen !! :D :D snacka om att bli överraskad ! och jocke visste ju redan att jag skulle få den idag (aa' , hehe, jaja, blev mkt glaaad iallafall ! :)).

Har nyss vart och hämtat negerbollar ( sry om de är ngn som tar åt sej, men vaddå liksom.. ) som jag har gjort ;).

imorgon ska jag till skolsköterskan så slipper engelskan, skönt de :)). :*


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback