resultatet.

Datum:2009-11-26 Klockan:19:11:52
hejsan, ♥

jag vet inte varför men jag gillar
verkligen inte torsdagar i skolan..
typ bara tråkiga lektioner på förmiddagen,
svenska
bild (jag suger på bild dessutom!
)
elevensval
lunch
so
idrott/ eller bad.
men efter skolan åkte jag till frisören.
tog bort löshåret,
färgade lite slingor.
känns ganska ovant nu utan allt löshår,
men ändå skönt att de är borta,
vänjer mig säkert snabbt, :)

bilder på hur de är nu:






inte så mkt skillnad på hårfärgen,
men man ser lite mörkare slingor på en del ställen.
men innan jul ska hon lägga i mörkare slingor.


har nyss pluggat till spanska redovisningen imorn och
svenska redovisningen, + gjort so och spanska glosor
^^

imorn är de fredag! and me liiikeee (a)

puusss, n. ♥

Kommentarer
Postat av: jennifer

mörka slingor? :o.. hade du sånt fastklistrat löshår?

Datum:2009-11-26 Klockan:19:11:52
URL: http://jjenniferks.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback