kändissnack, bilder,video..

Datum:2009-11-07 Klockan:14:29:49
hejjsan, ♥

är hemma nu, kollade på syrrans matcher, de gick väl sådär för dom men dom kom på 3:dje plats :).
min låtsasbror börjar spela första matchen ett,
men jocke hämtar mig vid fyra igen då dom spelar andra matchen.
händer väl nog inget speciellt idag annars^^
hm, mkt fotboll ja^^ höhö,
och för er som vill veta mer lite smått onödiga saker
så började en, ehm ja vad är han.. en rappare
prata med mig på msn,kallar sig daloz
men han heter daniel egentligen,
om ni vill veta vad han sjunger för typ av låtar
så klicka här 
 mina syskon tycker han är grym,
så han skickade 4låtar.
haha nej nu kommer bara några bilder och en video :)

bilder från idag:








anledningen till att jag bär mössa är för att jag verkligen har en
'bad hair day'
vi hade nämligen superbråttom i morse!
gick upp 08.15 och skulle vara i hallen 08.45.


just nu sover denna hårbollen i mitt knä^^ höhö, så söt är hon! :D




min syster är den där lilla plutten i ljust hår, som jag sen zoomar in.

puusss, n. ♥

Kommentarer
Postat av: Amanda

jättesöt mössa! :)

Datum:2009-11-07 Klockan:14:29:49
URL: http://amndaast.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback