ellen och nellie är...smarta..

Datum:2009-11-11 Klockan:18:49:20
hejsan, ♥

skolan idag va ganska tråkig, som vanligt :p.
provet gick väl sådär kan jag tänka mig.
roligast va på sista lektionen,
när jag och ellen fick tillbaka våran so-uppgift
i fredags skulle vi nämligen skriva vad vi tycker alla pengar
som sverige har skulle gå till,
först tog vi sjukvård
och sist jordbruk och fiske
och så skulle vi även motivera varför
vi hade skrivit de i den ordningen
och då skrev vi såhär:

sjukvård ska va först för de kan rädda liv,
sist jordbruk och fiske för fisk klarar vi oss utan
och jordbruk dör snart ut

HAHAHAHAH! jag och ellen tyckte vi va rätt smarta^^

men så kom so läraren fram till oss idag och sa

johan(läraren): vill inte ni att vi ska få mat?
jag och ellen: ehm.. jo?
johan: då kanske ni borde lägga mer pengar på jordbruk och fiske
och ändra eran motivering.
jag och ellen: jaha.. men de dör väl snart ut ändå..
föressten vad är jordbruk egentligen?..
johan: vi får mat från jordbruk!, de är skitviktigt
vi får tillexempel, mjölk, potatis, majs o.s.v
nellie och ellen: jahaaaa! :D ojdå.. hahahah!

fan va vi är körda.. hahah!^^
aja.
efter skolan mötte jag upp farfar på team sportia
skulle kolla på en jacka,
men den fanns inte i min storlek,
så har lagt undan en sån i ullricehamn så får åka dit och hämta den imorn.
sen körde han hem mig vid fem,
sen kom ellen för hon ska sova här! :)

men nu ska vi, göra nått annat^^

puusss, n. ♥

Kommentarer
Postat av: det gå du komma på sj :O

Ni är efterblivna-.- xD

Datum:2009-11-11 Klockan:18:49:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback