i know..

Datum:2009-11-10 Klockan:19:46:48
hejjhopp, ♥

statistiken åker neråt, i knoooooow.
menmen, jag orkar inte lägga ner mer tid.
jag skriver för att jag inte har ngt annat för mig typ,
som en sysselsättning,
jag menar inte att statistiken ligger på 0 :p haha, nejnej.
anyway, min dag har vart..ganska tråkig,
så den behöver jag inte prata om :p,
efter skolan följde ellen med mig hem,
vi gick ner till ica, köpte lite mat och ngt att dricka,
sen hem och plugga, och sen kom emelie en stund med,
och sen åkte båda hem.
och jag har nyss pluggat till hemkunskapsprovet imorn,
de borde inte va så svårt men många säger dt,
men de märker vi imorn^^ första lektionen dessutom.
och nu håller jag på att trycka in 24verb som man ska böja i 3 former -.-
usch.
imorn kanske ellen sover hos mig eftersom vi har sovmorgon på torsdag.
och jag har lovat att lägga in videoklippen från igår,
I fix it later ;p
hiho.

puusss, n. ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback