inget liv..

Datum:2009-11-04 Klockan:17:53:55
hejsan, ♥

skolan gick ganska fort. sista lektionen va de so men vi fick sluta typ 20min tidigare för johan hoppade ut genom fönstret x) hahaah!
ellen följde med mig hem efter skolan eftersom hon ska sova hos mig :)
vi åt och sen cykla ner till ica och köpte tacos,
de är verkligen iiiiiiiiis kallt ute! ;o trodde mina öron skulle frysa till is innan.
konfaläger hela helgen men jag vill verkligen inte på de så mamma ringde prästen och sa de men han sa att jag skulle va med men jag fick ändå åka till mamam ändå, om jag inte är med i helgen måste jag gå på en annan
träff -.- åååh, fattar dom inte att man kanske vill se sin syster spela vinter cup i helgen
och man har en mamma som bor i dalsland!? :o
nej tydligen inte..
vet inte hur jag ska göra faktiskt..
menmen, nu ska vi laga tacos! :)

puusss, ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback