konfa, borås,- hatar mitt hår.

Datum:2009-11-22 Klockan:22:41:25
hejsan, ♥

mysig kväll/natt med ellen blev de,
skrattade åt en massa sjuka videoklipp
på youtube^^
somnade redan vid 00.15,
med mobilen i handen och invirad i
mina hörlurar^^ hheheh.

vaknade av att klockan ringde
vid sju! -.-
skulle duschat men jag somnade om,
till åtta,
sen va vi tvungna att gå upp,
konfan började kl nio,
sjukt tråkigt va de!
albin sjöng fint i kyrkan *host* :) btw,
efter konfan åkte jag och ellen till borås,
köpte en kofta,ett svart linne &
ett skärp med en rosett på.
åkte hem vid halv fem.
när vi kom hem slängde vi oss på sängen,
helt utmattade! ;o hiho.
sen kollade vi på one tree hill
sen åkte ellen hem vid åtta.
jag duschade,
pratade i telefon med mamma
[och anledningen till att jag pratade med henne,
ganska länge. var för att jag är så jävla less på mitt hår!
hatar de, pallar inte ha löshår längre,
+ att jag vill ha en mörkare blond, med kanske lite ljusare slingor i.
så jag ringde linn (som brukar fixa mitt hår)
och hon ringer mig på tisdag och ser om de finns tid till mig i veckan,
de hoppas jag verkligen..

men nu ska jag sova!

sov gott,
godnatt ♥

Kommentarer
Postat av: Anonym

wtf :o

varför vill du inte ha löshår ;O



jag vill ha ! :o

Datum:2009-11-22 Klockan:22:41:25
URL: http://nelluun.blogg.se/
Postat av: LImm

Det löser vi;)

Datum:2009-11-22 Klockan:22:41:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback