regn hela dagen, bränd sås

Datum:2009-11-23 Klockan:20:36:22
hejsan, ♥

orkade knappt gå upp i morse,
fick tvinga mig själv upp.
skolan va tråkig ända fram till kl2,
för så slutade vi^^ hahah,
men jag, ellen, emelie och sara stannade kvar,
vi alla satte oss i emelies knä,
men de slutade med att andreas knuffade oss
så vi låg på golvet,
och sara skulle hjälpa mig upp men hon bara tog
min hand och drog iväg mig rätt in i soffan och i soff-benen
hahahah :D an aning ont gjorde de.
gick hem vid tre,
jag och ellen skulle egentligen åkt bil med sara,
men hon sa att vi inte fick,
och sen när vi hade gått typ halva vägen [i ös regn dessutom! ]
så fick vi ett sms "asså ni får åka med :)<33333"
så jävla dum är hon :)
sen skulle jag, ellen och sara laga mat,
men sara satte sig vid datorn,
ellen trodde hon kunde göra sån där vit sås till makaroner,
men de gick åt,,helvete slutade med att allt brände fast^^
sen kom catrin,
åkte ner till saras gymnastik och kollade på den,
efter de åkte jag och ellen hem till mig,
gjorde inte alls mkt,
sen åkte hon hem vid halv åtta.

nu sitter jag här,
och gör typ.. inget^^
imorn ska vi vaccinera oss mot svininfluensan! :o btw.


puusss, n. ♥

Kommentarer
Postat av: Anonym

pf, du som är så himla fin i det!

Jag vill ju köpa det av dig (a)

Datum:2009-11-23 Klockan:20:36:22
URL: http://nelluun.blogg.se/
Postat av: linneag

jaa hahah :)<3

Datum:2009-11-23 Klockan:20:36:22
URL: http://linneaamelia.blogg.se/
Postat av: Anonym

Jaha /:



& jag som så gärna vill ha löshår :O

Datum:2009-11-23 Klockan:20:36:22
URL: http://nelluun.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback