soft dag :D

Datum:2009-11-20 Klockan:18:59:34

hejsan, ♥

bästa fredagen på länge,
men ellen saknades tyvärr..
ganska soft idag,
eftersom vi hade hål i typ 1½timme,
sen hade de hänt ngt bråk,
som en del i våran klass va indragna i,
så so:n blev inställd (Y)
svenskaprovet gick bra (Y)
våran spanskalärare hade rättat mitt prov helt fel
så när hon kollade igenom de blev de ett vg istället för g+ (Y)
andreas trodde jag hade svininfluensan igår, hahaah!

efter skolan följde sara med mig hem,
sen följde jag henne ner till frisören,
tog typ 1½ timme ;o, hahah
:)

nu sitter jag här och ska strax äta,
sen kommer sara en stund.

imorn åker jag till borås med sara och emelie,
ska kolla på new moon med sara,
och gå på stan,
hämta ut min jacka också.
ellen kunde inte följa med :(
menmen,

ha en nice kväll! :D

bilder från idag kommer senare!

puusss, n. ♥


Kommentarer
Postat av: Ellen ♥ | hejjellen.blogg.se

haft en bra fredag?:)

kram . ♥

Datum:2009-11-20 Klockan:18:59:34
URL: http://hejjellen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback