toppen dag!

Datum:2009-11-13 Klockan:22:51:50
hejsan, ♥

känner att jag är kass på att uppdatera.
men jag har haft fullt upp med annat! :D
orkar inte så mkt längre.
menmen.
dagen idag har vart toppen (Y)
hade först kemi, spanska och
sen hål + lunch så man kan säga typ
2timmar så jag,ellen,sara och emelie gick hem till mig
och åt :)
efter skolan gick jag,ellen och sara och fikade,
mkt myyys vare och mkt skratt (a) ♥
sen åkte jag och ellen med pappa till borås,
han släppte av oss i stan, jag köpte den tröjan från jc,
sen gick jag och ellen till donken och satt där ett tag,
sen åkte vi hem.
jag och ellen gjorde parodier av folk^^ hahah!
sen vid nio kom sara och va mes oss :)
och nu sitter vi här typ,
och ellen ska sova hos mig! :D
.
imorn blir de nog till att kolla på gymnastiktävlingen,
som börjar 10.30 så vi lär få gå upp tidigt..
btw,
jackan som jag snackade om, den fanns i min storlek! :D
och kommer på onsdag (y) hiho :)

hoppas ni haft en mkt bra fredag.

puusss, n. ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback