when I have money..

Datum:2009-11-09 Klockan:22:19:17
hejsan! ♥

åkte ju hem från mamma vid tio imorse, kom till borås vid halv ett där farfar mötte upp mig
vi gick och åt och sen lämnade jag in min mobil,
de tog typ bara en ½ timme att fixa den, så nu kan jag äntligen använda den igen :) 
och medans jag väntade på de så gick jag in på JC ,
faaan va fin tröja de fanns där! :o
som jag måste köpa när jag har pengar! :D
såå kan de vaaa.
kom till skolan iaf vid två, va där ett tag sen gick vi
och köpte trisslotter och tialotter till pappa
eftersom de va farsdag igår, men jag är lite efterbliven (a)
hahah nädå^^ men jag va ju inte hemma igår så han fick de idag :p.
hiho.
jag och ellen gjorde masssa roliga videoklipp som jag lägger in imorn! :D
sjukt roliga är dom^^
sen körde vi hem henne vid åtta,
sen dess har jag bara kollat på tv, och nu sitter jag här.
.
imorn blire nog att va med ellen igen,
och plugga till hemkunskapsprovet till på onsdag -.-

menmen, ska strax sova.

puusss och godnatt, ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback