bäst kväll.

Datum:2009-10-25 Klockan:12:23:42
hejsan, ♥

kvällen igår va..bäst! haha och full fart typ hela tiden, men lugnt blev de sen när alla gick^^
sen låg jag,emelie,ellen och sara och pratade i flera timmar (a) somnade vid 3.
vaknade idag kl nio av att ellen väckte oss andra -.- haha! :>
har nyss fixat iordning oss så ska ner till simhallen, ellen och sara är redan där, kanske träffa några där.
sen åker jag till mamma,

och min mobil funkar inte :( så jag kan inte svara på sms eller ringa! (N) hatar de..

hörs kanske ikväll om jag får tid att sitta vid datorn hos mamma..

pusshej!, ♥

Kommentarer
Postat av: fia

du träffade mig! :D<333

Datum:2009-10-25 Klockan:12:23:42
URL: http://fhenningsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback