sammanfattning av allt + bilder.

Datum:2009-10-11 Klockan:20:06:34
hejsanhejsan! ♥

känns som om man inte vart riktigt ja vad ska man säga.. kontaktbar (?) denna helgen ^^ haha, knappt haft täckning på mobilen och inte skrivit så mkt i helgen.
men jag ska sammanfatta de hela nu med bilder o.s.v :

fredags:
åkte med tåget, och ni ska bara veta hur nervösa vi va :o, men egentligen va de hur enkelt som helst ^^
kom fram kvart över sju. jag och ellen gjorde inget speciellt, men denna natten va då när ellen fick en stereo i huvudet och vi skratta så vi knappt kunde andas! :D

jag i fredags


lördag:
vaknade rätt tidigt, gjorde iordning oss, tog bussen in till samhället för att gå på marknaden, man kan egentligen inte tänka sig hur stor marknaden är i lilla ed ^^ tivoli och allt. tog bussen tillbaka vid två eller nått,
sen hände inget mer speciellt,

vi innan marknaden



söndag (idag):
sov länge (Y), åt frukost, duschade och gjorde iordning oss, packa och sen åkte vi hem, satt i en bil i ca 4timmar + att vi stanna och åt på gbg.
ellen åkte hem sen, nu sitter jag här och ska strax äta kvällsmat.
pappa kollar även på en asäcklig film :o kallt byte heter den.

hoppas ni haft en bra helg :).

puuusss! ♥


Kommentarer
Postat av: Ellen

I GÖTEBORG xD

vi börjar bli lite daländska ;D

Datum:2009-10-11 Klockan:20:06:34
URL: http://ellenakesson.blogg.se/
Postat av: Ellen

I GÖTEBORG xD

vi börjar bli lite daländska ;D

Datum:2009-10-11 Klockan:20:06:34
URL: http://ellenakesson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback