dagen började kasst men slutade bra.

Datum:2009-10-15 Klockan:19:46:58
hejjsanhejsan! ♥

skolan idag va riktigt kass! -.- jobbade ju med svedbergs från 08.10 - 12.00 utan rast eller nått ;o blä, + att ellen och stina inte va i skolan för dom har teater både idag och imorn :(.
efter skolan följde iallafall stina med mig hem :), vi skratta nästan hela tiden, hon jagade mig i hela lägenheten, bara för hon gillar mitt ass ;) hahahah! :D:D sen tog jag hennes mobil och skickade sms och då fick hon damp på mig och jaga mig lite till tills jag slängde mig i sängen men råka slänga mig på en hårborste så jag klämde fingret på något konstigt vis (?) gör as ont iallafall!, men stina skratta bara ännu mer då :p, hahah!, sen tog stina på sig en peruk och asfula kläder som vi fått låna av mormor för stina behöver de till teatern ^^ hihih.
vi hade iaf extremt kul :>.
imorn äre äntligen fredag! (Y)


puuss, ♥



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback