vad va de jag sa!? :D

Datum:2009-10-28 Klockan:23:49:53

hejhopp jag är hemma och har tagit hål i naveln! :D:D:D
jag sa ju de, jag gjortde de ;).

jag va skitnervös när vi kom in i de rummet ;o
men när jag väl låg där så sa hon som skulle ta hålet på mig:
" jag sätter en tång här nu så skinnet ska töjas ut lite"
så spände de till lite och helt plötsligt hade hon redan tagit hålet! så de gick fort och de gjorde inte så ont som jag trodde de skulle göra :), bara lite efteråt så svider de till.
kom hem kvart över tio och då va ellen hemma hos mig för hon ska sova här! ;D

bilder med ellens nya systemkamera:


ellen läser om pms ;)





nu ska jag och ellen äta glass ;p

puusss,


Kommentarer
Postat av: jocke din låssis

Hej Du har väl sagt till Hampus att han inte får röra naveln..



Ha de gott kram Jocke

Datum:2009-10-28 Klockan:23:49:53
Postat av: Gigi

snyggt!

hah det gjorde jag med denna dagen! ;d

Datum:2009-10-28 Klockan:23:49:53
URL: http://gigibuws.blogg.se/
Postat av: I D A :)

Vad fint :) vill ha!

Datum:2009-10-28 Klockan:23:49:53
URL: http://aelfs.blogg.se/
Postat av: I D A :)

sv. min syra tyckte inte det gjorde alls ont inte min kompis heller jag är ingen sån som tycker saker gör så himla ont min tvilling syster har tagit hål på mig i örat och jag känner ingen så jag tror inte det är någon fara :P

Datum:2009-10-28 Klockan:23:49:53
URL: http://aelfs.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback