förkyld är inget kul precis...

Datum:2009-10-03 Klockan:11:51:46
godmorgon på er! ♥

jag och sara somnade vid halv fem, jobbigt att vakna med halsbränna och inte kan andas genom näsan -.- , usch, gillar inte att va förkyld!.
sara va tvungen att gå hem vid tio, jag orkade inte gå upp så jag ringde och pratade lite med ellen i telefon, sen gick jag upp och åt frukost, gjorde iordning mig och nu sitter jag här.
har konfa från ett till åtta idag -.- fyfan va drygt!, men som tur är så har jag ellen stina och sara där också :), vad gör man inte utan sina underbara vänner egentligen? :D ♥.
efter konfan ska ellen med mig hem och sova hos mig :).

hoppas ni får en bra dag!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback