heemmaaa..

Datum:2009-10-07 Klockan:20:42:03
-har nyss kommit hem typ, eller aa kom hem lite innan åtta :p, kollade på gymnastiken, och stina råkade sätta sig i mitt tuggummi jag hade spottat ut x) hahah! :D, men vid 19.05 cykla vi hem, eller nej egentligen inte, men stina cyklade hem, vi hann köra till bron sen sa ellen att hon ville fortsätta skjutsa mig ute så vi körde tillbaka och cyklade runt vid skolan x) de va as mörkt på vissa ställen så hon råka köra på en trappa och körde i lera xp hahah! ellen är föör rolig hon (Y), sen skulle ellen hem åtta.
nu sitter jag här och borde egentligen plugga järnet, men jag och ellen gjorde faktiskt de lite innan^^ + att jag satt och räknade alla frågor våran idiot fysiklärare ville vi skulle kunna och de va 109 st! :O knäpp or what..
strax ska jag kolla på efterlyst.

puuusss! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback