hemma nu

Datum:2009-10-21 Klockan:20:48:52
hejsan! ♥

skolan idag gick snabbt eftersom vi bara hade hemkunskap, hål, engelska, lunch, en kvart biologi och sen bio (Y)
Gilbert Grape hette den, den va la sådär, men bättre än att ha lektioner ;)
sen slutade vi. stina och ellen gjorde mig sällskap i skolan till kl blev fyra för då kom pappa och sen körde mig till gislaved för att fixa håret. skönt att ha de gjort + att håret känns fräschare.
kom hem kvart i åtta. nu sitter jag här^^
imorn slutar jag halv elva, ska till tandläkarn, men ska nog tillbaka till skolan hoppas jag (Y) ska nog va med ellen, sara,stina och några mer :), men jag kom på att jag missar idrottsprovet imorn, heheh^^

bilder på håret kommer någon annan gång ;p.

puusss ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback