hörs senare ikväll!, glöm inte tänka på mig ;) hihi.

Datum:2009-10-28 Klockan:13:06:57
hejsan, ♥

vaknade vid elva (?) eller nått..
ska strax göra iordning mig, åker sen vid tre så har inte tillgång till dator förens typ halv elva ikväll :p hihi,
sen ska ni få se bild på min piercing (!) är skiiiit nervös!, tänk så gör de ont..eller att jag svimmar!? :o
nej usch, jag ska göra detta nu.. glöm inte tänka på mig vid 17.30 - 17.45 (a) hihi.

ha en fortsatt bra dag,
skriver senare ikväll.

puusss, n, ♥

Kommentarer
Postat av: Marcus

Åh, det låter så ont i mig när folk pratar om navelpiercing, haha. Hur kändes det? Hur blev det? Massa stora bilder på dig och din piercing, tack :D

Datum:2009-10-28 Klockan:13:06:57
Postat av: amanda

sv: åh tack! Men asså min stilmall är helt cp,det går inte ändra färgen på texten i inläggen höhö? :P xD<3

Datum:2009-10-28 Klockan:13:06:57
URL: http://aamaandaaag.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback