jag är duktig (Y)

Datum:2009-10-20 Klockan:23:20:11
sitter här och lyssnar på musik, har nyss gjort en so-uppgift också så slipper jag göra den imorgon + att jag kan nu 24verb och lite av idrottsprovet, shit va duktig jag är ;) hahah (Y) .
men ska strax blåsa håret och sen sova.

saker jag verkligen vill haaaa! :






hur snyggt är inte de då!? ;0 tycker nästan jag är värd detta så som jag pluggat och kämpat ;) hihi
blää vad jag hatar att nästan hela mitt studiebidrag ska gå till min helvetes jävla mobilräkning :(
inte kul, inte kul alls...


godnatt sötnosar, ♥

Kommentarer
Postat av: mamma

bra jobbat nellie. saknar dig ses snart ska bli mys älskar dig. puss kram

Datum:2009-10-20 Klockan:23:20:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback