ny design!

Datum:2009-10-22 Klockan:21:05:23
goooodkvääll på eer! :D ♥

vad tycker ni om den nya designen? :)
tack alma för hjälpen^^

innan va jag med lite kompisar ute, sen skjutsa sara hem mig på hennes cykel, va hemma vid 18.00
va med sara en liten stund och sen skulle hon på innebandy träning.
just nu sitter jag och övar på spanska ord tills imorn,
imorn ska jag även va med sara en stund, sen ska jag sova hos stina och sen på lördagen blir de att förbereda inför kvällen med sara ;D

pusshej♥

Kommentarer
Postat av: Marcus

Snygg design till en snygg tjej, hehe ^^



Har du sett nya Wallander - "Prästen"? Jag tänkte kanske hyra den i helgen, undrade mest om den var bra. Den förra, "Cellisten", var den sämsta hittills i nya serien. Annars är de bra :-)

Datum:2009-10-22 Klockan:21:05:23
Postat av: nellie

sv:

haha tack :p



nepp, har bara sett cellisten nu av dem senaste nyaste (:

Datum:2009-10-22 Klockan:21:05:23
URL: http://nelliiej.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback