typ fullbokad hela veckan (?) :p ..

Datum:2009-10-05 Klockan:20:15:09

sitter här och lyssnar på rix fm ^^ ska strax kolla på tv, svenska hollywoodfruar. måste även ringa mormor och fråga om hon kan köra in mig till borås imorn ^^ behöver kolla efter lite saker :>.
dessutom så känner jag press på denna veckan! -.- ska hinna plugga till 3 prov, måste även boka tågbiljetter till mamma i helgen, checka om ellen kan följa med mig i helgen, + att jag redan är nervös för att åka tåg eftersom jag måste byta tåg i göteborg och jag har liksom aldrig gjort de förr o så är de himla stort där med och säkert en massa folk ;o haha jaja får väl se vart man hamnar annars :p.

puusss! ♥

jag lider med dig ellen när du inte mår bra mår inte jag heller bra!, om de är så som du/vi uppfattat de just nu så kan han bara ta sig i röven för han är en idiot!, men vi får hoppas på de bästa. jag vill inte se dig må dåligt för då är inget kul mer hjärtat :( ♥


Kommentarer
Postat av: (¯`¬•» ★ B E L L S★

var bor du då?

Datum:2009-10-05 Klockan:20:15:09
URL: http://makeahit.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback