video på pierca naveln, bild..

Datum:2009-10-27 Klockan:17:02:22

har nyss gjort iordning mig faktiskt :p, lite sent kanske, men ska till min låtsas pappas mamma och fika kl sju ^^
har suttit och kollat videoklipp på folk som piercar både naveln, näsan och tungan,
tungan ser ondast ut ;o. många tycker näsan gör ondast men de känns knappt! :)
ärligt talat, är skitnervös inför imorn! ;s hihi, menmen, de går ju fort, hoppas jag x)

här är iaf en video på hur dom piercar naveln:
detta ska jag gå igenom imorn ;o
ha..ha..
videon tagen ifrån youtube,

en bild på när jag piercade näsan 30december 2008 :


så nu vet ni de ^^ höhöh,




Kommentarer
Postat av: Rebecka Gustavsson

Hahha, sorry men det ser typ ut som en finne lr nåt. :S Xd Ser ut som din vanliga hudfärg så jag har nästan alltid trott att det varit någon liten filur som kommer i ungdommen! ;) XD <3 ps. glömm att jag kommer pierca mig med en jäkla tång! ;O

Datum:2009-10-27 Klockan:17:02:22
URL: http://mittnamnarrebecka.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback