biiiiiooo !

Datum:2009-09-27 Klockan:22:16:46
kom hem från bion för ett tag sen. den va sjukt bra med äcklig emellanåt :o, jag och stina hördes nog mest i biosalongen ;) hahah, men de roligaste va ju när vi tappa chokladen på golvet och jag va tvungen att krypa ner och hämta den, men när jag skulle ställa mig upp slog jag i huvudet >< hahahah!, vi hoppade till flera gånger dessutom (Y), höhö ^^ .
just nu ligger jag i sängen och lyssnar på musik, imorn är de måndag och jag längtar verkligen inte ! -.-
men efter skolan ska jag till min faster och ge henne ett par skor, har nämligen kollat igenom mina 17par skor som jag har hos pappa och kom fram till att 2 par av dom ska jag inte behålla ^^, får se vad jag gör med de andra paret då va ..

hoppas ni haft en bra helg.

sov gott,
godnatt ! ♥

saknaden till dig går inte beskriva..♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback