era frågor, mitt svar

Datum:2009-09-13 Klockan:20:22:25
så, nu ska jag svara på era frågor (y), inte så många för har inte orkat lägga ner så mkt tid på detta, men de är ju några iaf ^^,.


varför måste du vara så sjukt söt ? (a)
haha, jasså är jag ? :o

vilket är ditt favorit klädesplagg ?
de är olika ^^, så har ingen favorit precis :>

vilken stad bor du i, eller du kanske bor ute på landet ? :p
haha nej inte på landet precis, ett litet samhälle typ ;p

favoritbloggar ?
aamaandaaag.blogg.se , fokis.se , kenzas.se :)

tänkt att ha veckans blogg någon gång ? :)
javisst :), de har jag tänkt att ha, men vet inte riktigt när.

är du blyg ?
de beror på :p, haha, ibland kan jag va de.

vad använder du för bildprogram ?
om du syftade på den bilden där de står " frågestund" på så har jag gjort om den på picnik.com :),
de är väl där jag gör om bilder isf :>.

vilka är dina bästa vänner/vän ? :)
ellen :), men jag har ju även många nära vänner som jag ofta brukar vara med, t.ex stina, emilia, sara och emelie :) ♥ .

Vad är din favoritmat ?
tacos :)

vad gillar du inte ?
spindlar ! :o haha,

favoritgodis ?
mkt ;p haha, blandat typ, choklad

säg en blogg du läser dagligen, eller om du gör de ? :)
läser ganska många, t.ex aamaandaaag.blogg.se , saraemiliia.blogg.se , ericasofiie.blogg.se , linneaamelia.blogg.se

din idol när du va liten ?
aqua och bubbels, haha ;p

vad är roligast med skolan ?
att träffa alla :)

vad heter du på bilddagboken ?
liveinpink , :)

favoritfilm ?
finns många bra, men twilight är en av dom :)

vem av dina vänner har du känt längst ?
sara :)

ska du pierca naveln ? isåfall när ?:)
yepp de ska jag :), i slutet av denna månaden eller i oktober, innan ellens födelsedag den 23oktober iallafall :D

vad tycer du om mig ? (annika)
jag har bara träffat dej ett få antal gånger, men du verkar snäll :)





Kommentarer
Postat av: Nellun!

wie!:D

nellie du är grymt söt ska du veta :)) <3

älskar att läsa din blogg & dina inlägg, jag bara väntar på att du ska skriva i din blogg, för jag verkligen älskar att läsa det du skriver :))



tyckte bara du skulle få veta det! : D



love u ! >3

Datum:2009-09-13 Klockan:20:22:25
URL: http://nelluun.blogg.se/
Postat av: amanda

åh sötunge! jag gillar din blogg med! <3

Datum:2009-09-13 Klockan:20:22:25
URL: http://aamaandaaag.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback