ett liv utan din bästa vän ?

Datum:2009-09-02 Klockan:22:34:49

satt och kollade på efterlyst, då berätta dom om hon therese som blev mördad i stockholm nån stanns, jag följder hennes kompisars blogg, dom har nämligen gjort en minnesblogg om henne. så himla sorgligt
tänk er själva att du och några kompisar är ute, så måste din bästa kompis gå in till skogen och kissa och så märker du att hon inte kommer tillbaka, du hittar henne mördad.. shit asså de skulle jag aldrig klara av !
dom som skulle till ett sommarställe som dom brukade göra så händer detta för dom, dom skulle precis börja gymnasiet och allt..
tycker så jävla synd om dom som kände henne.
jag skulle inte kunna tänka mig ett liv utan t.ex ellen, aldrig.♥


klicka här för att komma till denna bloggen


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback