marknaden

Datum:2009-09-05 Klockan:14:05:05
hejjsan ! ♥

idag vaknade jag vid tio, skulle egentligen vakna nio men jag orkade inte. hade lite bråttom sen eftersom jag skulle möta dom där kl halv elva :p haha, men vi möttes vid elva istället.
de regnade lite i början men smart som man är tog man med paraply ;). fikade på fiket och gick på marknaden,
fanns typ ingenting -.- , köpte bara ett nytt nagellim, godis och ett par croccs som pappa tyckte jag behövde eftersom knytskor tar lite tid :p.
nu sitter jag hemma med ellen, ska kanske ner till fotbollen sen för emilia är bollkalle, men vet inte de än för har ingen skjuts och jag tänker inte gå till andra sidan tranemo ! :o haha.

ha en bra lördag !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback