skolkatalogen kommit (Y)

Datum:2009-09-22 Klockan:20:23:26

hejjsan på er ! ;p ♥

skolan idag va ganska tråkig, som vanligt typ.
fast på fysiken slapp vi ha ingmar, hade någon som hette anton istället, någon i klassen frågade varför vi inte hade ingmar men de visste han inte så jag sa att han kanske inte orkade med oss :p haha , who knows.. han va ju i skolan iaf. what ever, efter skolan följde stina med mig hem, vi slängde oss på skolkatalogen och kollade i den i typ en halvtimma, åt, cyklade ner till ica i regnet och blåsten!, enbart för att köpa godis (a) höhö,
sen hem och stina hjälpte mig lösa so-frågorna tills imorn, är fortfarande inte klar med dom för dom är himla svåra ! -.- ,

klassfotot:


hahahah, gissa vem jag är ;), att man aldrig blir bra på kort ;o ...


Kommentarer
Postat av: erica

du blir visst bra :D<3

Datum:2009-09-22 Klockan:20:23:26
URL: http://ericasofiie.blogg.se/
Postat av: hampus

du är lika söt som alldid baby :)<333

Datum:2009-09-22 Klockan:20:23:26
Postat av: malin

Du är så söt mammas lilla gumma<3 som alltid. lycka till med so puss kram älskar dig

Datum:2009-09-22 Klockan:20:23:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback