vii bjuder på bilder

Datum:2009-09-13 Klockan:20:05:02
hejj på er ! :) ♥

inte bästa uppdateringen precis, men har inte haft riktigt tid.
emilia sov hos mej :D, igår spela vi kort, kollade på film :).
idag kom stina också, stina skjutsade mig och emilia på hennes cykel, hahahah shit va kul de va ! :D längesen jag skratta så mkt ;p, vi körde ner i tranemosjön med cykeln :o, hon "glömde" bromsa -.- hahahah :D,
sen skulle emilia ha gymnastik, så vi kollade på i 2 timmar och 1kvart ^^, men vi gick till willys och köpte godis, chokladpudding och dricka, vi är bäst på att tjocka oss (a) hihi.
tack emilia och stina för en grymt rolig helg :D ♥

bilder från idag:


påväg till simhallen

gymnastiken ;p

stina gillar att ligga i mitt knä ;p hahah,

usch jag bjuder ^^

emilia tar smygkort ;p haha,

:D

:D



Kommentarer
Postat av: den anonyma emilia(a)

Ja nellie! det var bäst med bästaste diiiig!:D<33<3

måste göras om SNaRT!:D hihihi:) älskar diiig!<3<<3<3<3<3<3<33

Datum:2009-09-13 Klockan:20:05:02
Postat av: den anonyma emilia(a)

Ja nellie! det var bäst med bästaste diiiig!:D<33<3

måste göras om SNaRT!:D hihihi:) älskar diiig!<3<<3<3<3<3<3<33

Datum:2009-09-13 Klockan:20:05:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback