nice'

Datum:2010-04-14 Klockan:08:49:25

Hejsan *

igår hade jag fullt upp med att packa upp nya jackor och bikinisar som kom.
vid två kom ellen förbi och väntade på att jag jobbat klart.
fick sluta tre eftersom de inte fanns så mkt mer att göra, va ju väääldigt duktig igår med ;)
hehehh.
jag och ellen gick och köpte glass. sen åkte vi hem och va ute lite.
föressten så förstår jag varför alla som jobbar varje dag oftast är så himla trötta,
de är en helt annan sak och sitta vid en skolbänk och ta in massa information.
när de börjar bli dags att sluta känner jag mig helt sluuuut, skulle kunna somna direkt
när jag kom hem, hehehh. men de ä inget att klaga på , de är niiiicee.

ska strax äta fruskost och fortsätta göra iordning mig, 
sen dra ner till team sportia och få se vad jag ska göra idag.

     puusss ♥ 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback