tillbaka..

Datum:2010-04-12 Klockan:08:27:04

Hej igen.

Vet att jag inte skrivit sen i torsags. men jag har känt att jag inte
haft lust till det, har tagit vara på den tiden som va kvar på lovet.

I torsdags va de iaf massa krångel hit och dit. men löste sig tillslut
så jag åkte till ellen och sov där. sen räddade hon min helg och följde med mig
upp till mamma i fredags. Tack ellen, du är bäst! ♥
Så i fredags gick vi till kiosken kl tio och hämtade ut tågbiljetterna.
åkte med tåget halv elva. när vi kom till göteborg fick vi vänta en timme
på nästa tåg (norksa tåg är dom bästa, bara så ni vet! :Dvi passade på att
äta lunch på centralen. När vi va framme i ed så åt vi lite, följde med mamma
till affären att handla massa eftersom att vi firade min syster sen på kvällen.
Kollade på talang och solsidan. skulle egentligen målat naglarna men vi somnade
vid elva^^,
I lördags va vi ute en hel del.fixade naglarna, tog fram studsmattan, på kvällen gick vi ner till
samhället, till godiskompaniet. ganska bra att de va en bit att gå för de va hur
nice väder som helst ute :], hyrde tre filmer, började kolla på pans laburint
men den va kass så vi bytte till en annan. sen somnade vi typ vid ett.
Igår han vi inte ens göra iordning oss innan vi va ute och sola, åt tillochmed
frukost ute. vi tog vara på tiden ute innan vi skulle åka med tåget hem halv fyra.
Tågresan hem va seg men när vi va i gbg och väntade så satte vi oss
ute och fikade.
Kom hem vid halv åtta och åkte till mormor och sov där.

Har prao den här veckan så börjar inte förens tio (y) .
nu ska jag fortsätta göra iordning mig och sen äta!.

bilder kommer väl, annars får ni gå in här .

puusss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback