torsdag.

Datum:2010-04-29 Klockan:17:04:21
Skoldagen gick ganska snabbt idag fastän att bildlektionen förstör hela
torsdagen (typ hatar bild enbart för att jag suger på de ;]
men kl ett va de skolbio, linas kvällsbok.
slutade halv tre, gick med sara och hämatde ut våra legitimation som kommit.
Ikväll kommer mamma ner hit och stannar till onsdag, hoppas på att
hon äntligen kan hjälpa mig beställa lite kläder från h&m.
nu måste jag plugga, prov imorn.
föressten så har min klänning från nelly.com kommit, som jag ska
ha på konfirmationen och avslutningen (y)


inte sådär ny bild.
föressten tack emilia till att du fixade till bloggen lite.


          puusss ♥

                           



Kommentarer
Postat av: emilia

varsegord sötis:)<33

Datum:2010-04-29 Klockan:17:04:21
URL: http://emilialoviisa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback