ute efter billiga convers t.ex ?

Datum:2010-08-25 Klockan:21:50:30
Jag har typ bara latat mig hela dagen, heheh :)


en ganska suddig bild som min söta vän emelie tog idag.
och på tal om emelie så tycker jag att ni kan besöka hennes blogg häär
hon ska nämligen operera bort sin gallblåsa imorgonbitti! önska henne lycka till
eller nått..(?) :)

oooch, jag har hittat en så jäääääkla bra sida om man vill beställa billiga
converse!!! kostar bara mellan 200-400, och ja det är äkta.
helt gaalet billigt :). ska beställa ett par svarta imorgon när pappsen
har fått iordning på sin sån där betalningsdosa.
klicka häär för att komma till sidan med billiga converse ! dom säljer dessutom
äkta uggs m.m.
:)
hoppas ni fick hjälp till er som är ute efter billiga märkesskor.

nä nu ska jag se vad jag ska ha på mig imorgon, ska ta skolkort dessutom.
uusch..

n a t t i ♥

Kommentarer
Postat av: MOOOLLYS

Tack :)<3

Näe.. inte borta =/ min fobi är så pass stark.

Tog lite extra sömnmedicin så jag hoppas på att få somna! =/

Datum:2010-08-25 Klockan:21:50:30
URL: http://HTTP://MOOOLLYS.BLOGG.SE
Postat av: nicole

sv: ja det tror jag :)

den hade nog kommit in idag faktiskt



vad har du för dig idag?

/Shoppaholly

Datum:2010-08-25 Klockan:21:50:30
URL: http://nicolesjostrom.blogg.se/
Postat av: aeel

billigt och bra :D

Datum:2010-08-25 Klockan:21:50:30
URL: http://emmalindqviist.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback