DAG 02 - detta får mig att gråta.

Datum:2010-12-02 Klockan:21:15:38
Hmm.. ja vad får mig att gråta egentligen? ..
Det beror egentligen på såklart. Jag är väldigt känslig för att kolla på sorgliga filmer,
där det t.ex. dör någon, olycklig kärlek o.s.v. Några filmer som får mig att gråta
är ' P.S I love you ' , ' the last song ' , och 'remember me ' .



Ibland kommer man in i vissa perioder då man är känslig för det mesta.
Gamla sk "minnen" eller saker som egentligen är förflutna kommer tillbaka, sådant
som man egentligen borde glömma, låtsas att det inte hänt, bara försöka att glömma och gå vidare..
Saknad till vissa personer kan också beröra, ibland mindre och ibland mer. Det går lite i perioder.
Men jag visar aldrig att jag är ledsen typ, jag tror inte ens mina närmaste vänner har sett mig gråta.
Även ifall det hade känts skönt att bara kunna gråta ut framför sina vänner när man mår mindre bra
så har jag svårt för det. jag vet inte varför riktigt..

Sen finns det ju även lyckotårar också. Det har jag nog upplevt få gånger,
jag menar inte att jag aldrig känner mig lycklig, för det klart jag känner mig.
Men den enda gången jag fick lyckotårar var nog på mammas och jockes bröllop i somras.
Allting va så fint, och när mamma och alla andra grät lyckotårar kunde man knappt hålla sig själv,
att få höra så fina ord till varandra o.s.v.
Och sen den trevliga stämningen, en lokal fullt med folk, skratt, alla roliga saker släkten på mammas
sida hade hittat på, som att visa upp ett bildspel på mamma som liten, och att sjunga en sång
som va sååå klockren! Sen att bara kunna dansa loss, tillsammans med sin bästa vän dessutom!
känna att dagen/kvällen/natten blev så himla lyckad. Dansa tills man blir helt slut, bara sjunga med
i alla låtar, skratta. Och ja, sedan att kunna somna med ett leénde på läpparna.


bild från bröllopet 12 juni 2010.


- Hoppas att detta duger. själv tycker jag att jag fått med det jag ville få med ;d.

Kommentarer
Postat av: Viktoria | Marks största blogg♥

ojdå jag önskar mig endel olika saker :) ska försöka fixa ett kollage med grejer och lägga upp på bloggen :)

Datum:2010-12-02 Klockan:21:15:38
URL: http://viktoriiaz.blogg.se/
Postat av: Mimmii

bara bra och sj? :D

Datum:2010-12-02 Klockan:21:15:38
URL: http://justblush.blogg.se/
Postat av: Lina

Jätte fin blogg du har!:) Har du designat den?

Datum:2010-12-02 Klockan:21:15:38
URL: http://liinaab.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback