DAG 07 - min bästa vän.

Datum:2010-12-07 Klockan:20:36:07
Min allra bästa vän heter Ellen Åkesson. Vi har gått i samma klass
sen vi var 6 år gamla.
Fast under förskolan till trean så nästan hatade vi varandra, hahah.
japp, en lång historia de där.
Vi har hittat på en massa saker med varandra, och vi har maaaassssaaa minnen,
vi har samma sjuka humor som nästan ingen förstår sig på ibland.
Hon har alltid funnits där för mig och jag kan berätta allt för henne, jag litar på henne till 100%.
Hon har stöttat mig när jag mått dåligt, speciellt under en period, det underlättade så för
vi kunde sitta och bara prata i timmar och hon lyssnade och tog till sig det jag sa.
Jag tror vi aldrig riktigt bråkat, bara isåfall tjafsat om småsaker, kanske varit sura
på varandra en dag och sen mår man bara dåligt, ibland kan vi båda bete oss som syskon,
typ sånadära typiska saker som att kommentera varandra, fast det gör vi ju mest på skämt, hehe.
Det är ingen person man vill bråka med,speciellt inte en som står en såpass nära.
Med denna person kan jag verkligen vara mig själv med,
säga vad jag tycker, säga vad jag känner, komma med tips, säga om något hänt, säga om
något tynger mig, be om råd och tips.
Jag tror att hon både sett mig glad, ledsen, kär, arg, förtvivlad, lycklig, chockad o.s.v. haha.
Det bästa med att vara med denna människan är att man aldrig har tråkigt oavsett, om man
befinner sig på en dålig plats kan vi ändå få det att bli något kul, att bara aaaasgarva tills
tårarna sprutar, eller dem tjejkvällar vi haft med att laga mat (som vi är typ bäst på, eeeh ;) )
och prata om allt mellan himmel och jord.
Jag hoppas att jag är en lika underbar vän som ellen är mot mig, om det är något när som helst,
vart som helst, så finns jag alltid för henne!.
bf livet uuuut. jag älskar dig my best friend! ♥

nästan alla bilder är ½ - 1 år gamla.


Sen har vi också min underbara vän Sara Eriksson!
Vi har känt varandra så länge jag kan minnas. Dock kom vi ifrån varandra mellan
klass 5 -till 6an eftersom vi då inte gick i samma klass. Men vi har alltid känt varandra
och stått varandra nära.
Sara är en underbar person som säger vad hon tycker, lyssnar om man mår dåligt,
kommer med tips och råd om något kört ihop sig helt totalt, hon kan även vara väldigt 'stor i käften'
om ni förstår :p får PMS anfall på träslöjden som går ut över alla, skäller ut lärare, svär till vilken person
som helst. När man är med denna människa får man räkna med att skratta ganska rejält och komma
hem med magrutor tyyyyp?!?! :D hähä.
Men vi har också haft våra dåliga dagar, vi har nog bara bråkat en gång som va rätt rejält, vi klagade på
varandra om allt möjligt, riktiga fiender blev vi nästan!
vi båda trodde att vi skulle vara ovänner för evigt, men det tog bara ungefär två dagar, sen va vi som
vanligt och skrattade åt hur vi hade betett oss, hahah! men som du sa 'sisters fight, but they are still sisters'.
Sara är även den klantigaste människa jag känner, och ganska så efterbliven ibland fast på ett kul sätt,
men jag älskar denna människa ändå! :D.
en vän man aldrig vill förlora. ♥



Ooch min galna bitch Emelie Andersson !
Jag och emelie gick på samma gymnastik när vi var ungefär 10 år kanske? ah nåt sånt.
Vi kände inte varandra då, men jag kommer ihåg att jag va lite rädd för henne och så tyckte
jag hon va en lipsill för hon lipade alltid när vi hade gymnastik,
HAHAHAH, vi båda kan sitta och asgarva åt det nu! :D
Men vi lärde känna varandra i 7an och nu står vi riktigt nära varandra, vilket jag verkligen inte
ångrar att jag lärde känna denna människa.
På inte så lång tid har vi hunnit skapa en hel del fina minnen, som t.ex. när vi sov över i två
veckor nu under höstterminen när vi hade praktik, vi praktiserade nämligen på samma ställe
och började inte förens 10.00 varje dag och som grädden på moset så fick vi vara i min fasters
lägenhet medans dom va utomlands (och det tackar vi för verkligen!) :D
den tiden var underbar, att sköta ett hus för oss själva, ingen som stör, ingen som ber en
göra ditt och datt o.s.v. Direkt efter praktiken hade vi höstlov. Vi levde på rosa moln i tre veckor!.
Men jag har alltid roligt med denna människa, hon har även sjuk humor och ett skratt som lätt smittar av sig.
Hon finns alltid för en om man behöver henne extra mycket, ställer upp och lyssnar.
Hon kan även vara en riktig bitch ibland mot allt och alla (klassens bitch lääätttt),fast vi har aldrig bråkat :).
Jag hoppas att du vet att jag finns lika mycket som jag finns för dig, jag vill aldrig se dig falla ihop
och må dåligt.
jag älskar min underbara vän emelie precis hur hon än är oavsett!

___________________________________________________________________






jag uppskattar allt ni gör för mig. ni är guld värda. ♥

Kommentarer
Postat av: ellen

tihihi, jaaaa du är lika bra vänn till mig nellie! :)<33

Datum:2010-12-07 Klockan:20:36:07
URL: http://ellenakesson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback