DAG 08 - bilder från jag var liten.

Datum:2010-12-08 Klockan:21:23:33
Ska bara förbereda er på att det inte är så bra kvalité på dessa bilder
eftersom jag bara tagit kort med mobilkamera på korten (?) hehe låter liiite
komplicerat, men ja ni kanske fattar annars behöver ni inte fatta iosf ;).

1995 föddes jag alltså.

bara några dagar gammal.

ooch detta stod på baksidan av kortet, sweeet.


några dagar gammal kan jag gissa på.


jag och daddy.




9 månader.




1 år. glad iallafall, haha.




besök på djurparken.


4 år gammal, påväg till Danmark (tror jag) och jag älskade min aqua tröja! hehe.


mamma hade iallafall sminkat mig till en clown.


mamma klätt ut mig till pippi. Vi skulle på en tävling där man kunde vinna typ en resa
till 'astrid lindgrens värld' eller nåt, jättetaggad var man. men så kom man hem med en liten
nyckelring.. haha, en mindre glad nellie då kanske.


första dagen i skolan. kommer ihåg att jag tyckte det skulle bli jättespännande.

Ooch där tog det slut med bilder ja :).

XOXO.
/ n

Kommentarer
Postat av: elin

Ne guh vad söt! =D

Datum:2010-12-08 Klockan:21:23:33
URL: http://lillihappyme.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback