DAG 17 - mitt favoritminne.

Datum:2010-12-17 Klockan:23:43:46
( detta som skulle kommit upp i fredags)

Ärligt talat så kan jag inte komma på något favoritminne just..
men det finns ju många fina och bra minnen.
Några speciella stunder är bl.a. förra sommaren när jag, ellen och sara va i ellens villavagn
i olofsbo i en vecka, eller denna sommaren när jag och ellen var uppe i ed på mammas och jockes
bröllop och när vi sen var ensamma hemma några dagar och passade mina syskon,
när jag var i åre, en sommar för ungefär 4 årsen när jag och familjen var i varberg och mamma skämde
ut sig på en restaurang - hahah! ,  när jag och ellen var i halmstad i somras,
när jag och emelie sov hos mig i 2 veckor, liseberg i våras.
Ja, det finns massor helt enkelt. men något som man speciellt kommer ihåg är alla års julafton,
varje julafton blir ett minne, ett varje år.

XOXO.
/ n


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback