DAG 22 - min favoritplats.

Datum:2010-12-23 Klockan:13:31:09
( skulle kommit upp igår)

Alla platser kan egentligen bli till något bra beroende på vilka människor man har i sin omgivning.
Med mina vänner så spelar det knappast någon roll vart man är, vi gör platserna till något bra.

Men min favoritplats måste nog bli Varberg. jag vet, väldigt mycket Varberg har blivit inblandat i
"24 little stories" .. Beror på att den staden, miljön betyder mycket för mig.
Att komma dit och bara glömma allt hemma ett tag, koppla av, det är bland det bästa som finns.
Årets höjdpunkt är att få befinna sig i den staden.  Det kommer alltid att vara så. fina platser och trevliga människor.
Dock är jag inte där mer än några dagar på sommaren. Men en gång i livet kommer jag finnas där 24/7 ;).



XOXO.
/ n.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback