important part of life.

Datum:2010-12-09 Klockan:22:09:48
ååh äntligen allt skolarbete avklarat för den här kvällen.
Suttit och kollat igenom alla gymnasiepapper.. shit va svårt, välja rätt, välja vilken skola,
vilken linje, vad vill jag bli? hur vill jag att min framtid ska se ut?
ringde mammsen och pratade med henne. Det finns ett gymnasium jag fastnade för idag,
gislaveds gymnasium Estetiska programmet - inriktning dans,
verkar himla ballt, man får lära sig bl.a streetdance, modern och nutida dans,
smidigare kropp, bättre kondition o.s.v.
Visst, jag har inte gått på dans som sport eller så, men jag har alltid älskat att dansa,
har alltid velat gå på dans, jag älskar att dansa och röra mig till musik. såå, varför inte liksom?..
frågan är bara om vad jag ska fortsätta med resten av livet..
nää fyfaaaaan nu lämnar vi detta! :p

I övrigt så vill jag ha ett par nya skor till avslutningen, nyår och ja lite så.
Ett par kilklackar,
ett par från skopunkten.
Hittade även massor ifrån NilssonShoes men dem låg på mellan 1000-2000 kr.
jajajaaa, imorgon blir det nog att sola efter skolan med emelie.
sen hem och städa så jag kan fjäska lite för pappsen, hiho, dyrt att vara tjej :D.
GODNATT :*

Kommentarer
Postat av: aeel

dom e snygga :D

Datum:2010-12-09 Klockan:22:09:48
URL: http://emmalindqviist.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback