kääääär..

Datum:2010-12-29 Klockan:20:23:10
fasen va jag saknar våren/sommaren :( att kunna gå i shorts.
jag hatar snö, jag hatar tjocka vinterkläder, jag hatar kyla. jag hatar vinter..
jag saknar att kunna gå i shorts, linne, sommarskor, jag saknar att sola, jag saknar att bada
jag saknar att grilla, jag saknar sommarkvällar. och så vidare.
ja, listan kan göras lång.
jag är kär i allt. speciellt i dem 5 första kläderna, ska försöka leta efter detta i stockholm.
hatar att man hittar allting snyggt på nätet när pengarna är slut bara för att man gått i stan
och inte nätshoppat. fuuuuuck.
Mitt nyårs löfte får bli att endast nätshopppa och bara åka in till stan max varannan månad.
hehe blir bäst så, bara jag kan hålla det :d .

Kommentarer
Postat av: keela

tack :) t ex på ur&penn, teknikmagasinet eller guldfynd:)

Datum:2010-12-29 Klockan:20:23:10
URL: http://keeela.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback